kul grej

kan ni inte kommentera lite? kul grej liksom.
men okej, jag ska försöka att inte desperat kräva kommentarer som en galen 11 årig bloggare som har en statistik på 3 personer som inte vågar skriva nåt, ungefär sånna fina inlägg brukade jag ha sisådär för ett år sedan. titta gärna tillbaka i arkivet (oj va vuxet det lät å säga arkivet, hahaahaha), jag skäms inte alls för hur jag lät när jag bloggade då. inte alls.
okej KUL GREJ. oj va bitter jag lät. hepppp.
men det är jag inte iallafall. riktigt glaaaa faktiskt :D jag är hemma hos min kusin och ska sova här, eftersom min pappa och syster är i danmark för tillfälleeeet. och jag inte följde med, och inte har nån lust å sova själv i vårat hussssss.
nejmen nu ska jag hoppapPAPA till soffan och joina min kusin framför teven, där scary movie 2 visas. sjuuuuukt dålig film, men det gör inge.
jag ska lägga upp lite bildeeeer snart. men ah inte idag. kanske inte imorn heller. men SNART :D

pussss

Postat av: jag har ett fint namn

WIIEE JAG LÄNGTAR TILL IMORGON!

DÅ SEEEES VII!!! WIIIEEEEEE :DD::D:D:D::D

JAG ÄLSKAR DIG! <3

2010-07-06 @ 00:01:47
Postat av: jag me

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. BÄST! JAG ÄLSKAR DIG!

jag antar att du har samma fina namn som mig kanskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? :DDDDDDDD <3

2010-07-06 @ 00:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0