hymn

tjaaaaaaaaafan. c00l tj3j.
är nu hemma från ett härligt dygn spenderat på en segelbåt med CLARA, simpe och koffelane. kuuuuuuul hare varit, såklart. och mys och blablablabla. :DDDD vi har seglat, heheheh typ iallafall, mest åkt med motorn, snurrat runt när det blev motorstopp 18 ggr, ätit 3 ballerinakex, badat i sjukt najs vatten, träffat en liten typ 3åring som fiskar upp alla fiskar i havet, legat på ett berg, inte hittat ner och sen gjort det, diskuterat en ballerinahistoria, hahahahahha, och massa cp mer som jag inte orkaaaaaaaaaar skriva. :D bra grej hare vart iallafall :))))))))))
nu e jag trötter. ska dö framför teven. skjöt upp min träfffffffffffffff med joppsi som jag saknar som ett cp, som jag skulle träffat ikväll. det gör ja imorn istället. förmOdligen åker jag till landet på måndag för att sedan komma hem den 25 - åka till berlin den 26 - komma hem till sthlm den 29 - samma dag åka ner till landet - och komma hem till sthlm nån gång i augusti.. mennnnn jag skulle kunna stanna i sthlm tills den 26 istället..  men just nu lockar landet meeeeeeera. men ah. jorå. har iallafall inte beställt tågbiljett än..
åh jag saknar massa grejs o mänchen. jobb ig t.
puss

  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0