bravery

HEY vänner.
nuuuuuuuuuuu har en underbar vecka på gotland avslutats. med fem bra tjejer var jag där. och 7 bra dagar hade vi tillsammans, i ett superfint och mysigt hus med det bästa mysfönstret, havet nedanför stortorget, cykelhyrning vart man än vände blicken typpppp, 6 mil cykling, bad varje dag, stranden, kvällsbad, glada människor och massa annat bra. man skulle kunna sammanfatta det med ett ord; grymt. jag ska lägga upp lite bilder kanske, resten får man kolla fb. däremot har jag inte tagit så fruktansvärt många, inte många alls faktiskt, har liksom inte pallat.

idag kom vi till sthlm typ halv tolv och när jag senare anlände HEM duschade jag och spenderade sen några timmar framför teven. sen tvättade jag två maskiner åt middag med syster, spelade gitarr (som jag inbillat mig att jag ska försöka "lära" mig, hahahahhah) kollade på scrubs, åt kladdkakesmet, spelade mer gitarr och här sitter jag nu. ska strax sova, gick ju trotsallt upp nästan halv sex imorse, båten gick sju.
skulle mera ge en liten kort uppdatering. kul inlägg hej.
lite bilder bajs.
puuuuuuuuuuusss

       


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0