you don't know what you got when you're missing it alot

hej världens roligaste, mest aktiva, glada, pigga, kommentarsrika, läsarrekord, trevliga blogg!
jag sitter och skriver so, har nu skrivit 164 ord. wiie :D hah. nämen det går rätt bra faktiskt, har hyffsad koll på all fakta :D typ halv fyra troor jag att jag får skjuts till nacka simhalls parkeringen för att åka TAXI med några små filurer till globen där vi ska ha genreeep. wiiie. om jag ska vara ärlig så är jag inte så jätte taggad just nu (inte för att jag inte vill vara med alltså, är bara allmänt trött liksom.) men det blir jag nog sen ;)
annars känns det lite jobbigt att jag är en sån paradise hotel geek. anna började ju visa mig några random avsnitt och sen var jag fast. så jag har sett alla senasteavsnitt typ från 20 eller nåt. och några gamla, men nu håller jag på och kollar på heeela säsongen från början :D hah.
MEN NU ska jag sluta blogga och skriva so.
tjingeling !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0