you are the best thing

hej underbara barn !
bilden säger kanske det mesta?
det känns sjukt kul att vi ska vara med på idrottsgalan men ett otroligt, märkande, minus är förstås att bara 30 av oss 50 kunde vara med. jag trodde inte jag skulle få vara med men det fick jag, så det är jag såklart jätteglad för. men det känns väldigt trist att dethär inte kan bli samma minne för HELA 9m.
så det känns surt liksom.
annars så träffade vi våran nya no lärare idag - Lisa! Jag tycker hon verkar jätte snäll och trevlig, så det blir nog naajs! OJ, imorn har jag solosång. bajs också jag måste fundera en låt jag kan sjunga på gymnasieantagsprov. baaaaaaaaaaaaaaaaaajs.
nu lyssnar jag iallafall på min "feel good" spotify lista, just nu på You are the best thing med Ray LaMontagne, naajs liksom! idag började ju skolan och det jag längtar/drömmer om just nu är att få åka tillbaka till italien med hela underbara 9M och uppleva nya härliga minnen! Lignano på kvällen, promenaderna genom stan, kvällsdoppen, de jobbiga musiklektionerna, de svettiga framträdanen, skratten, gråten, heldagen i venedig, de desperata italienarna, cyklarna, värmen, maten i matsalen, volleybollen på stranden, ligga å glassa i solen, fika i typ receptionen, ALLT. åh fyfan nu dör jag typ. vill bara börja gråta.
men blä nu mår jag dåligt. aja, bilden får mig att må lite bättre iallafall.
puss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0