when you're smiling

nejmen oj va min blogg är seg och trist nu känner jag.
4 jan - kom jag hem från gbg
5 jan - var jag hemma
6 jan - fikade jag med anna och corre på cafe 60 och sen på kvällen sov jag hos anna med joppe och emma.
7 jan - fikade jag med dom och corre och clara.
8 jan - var jag hemma hos anna på eftermiddagen och sov senare där.
9 jan - AVATAR med emma, anna och corre. (den va BÄÄÄÄST) sen sov jag igen hos anna :D med joppe, alex och simon, och erik och corre va där på kvällen.
10 jan - idag, vaknade jag åt frulle med hela dom och sen åkte jag hem. vid fem ska jag träffa anna, joppe, emma och corre vid slussen så ska vi äta middag nånstans. det är liksom sista dagen på lovet och sen blir man överkörd och deprimerad av skola och stress! I CAN'T WAIT !!

så nu sitter jag här och funderar på om det är något jag borde göra typ innan första dan i skolan, asså typ nån grej som skulle vara inlämnad eller så. men jag kommer inte på något mer än typ min bilduppgift som jag inte kan göra och min svenskaintervju men den ska inte lämnas in på nån månad så den orkar jag nog kanse inte göra. eller jo det kanske ja ska..
aja, nu ska jag äta nåt tror jag.
PUSS !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0