vi plockar äpplen

clara och offan är en snel hest. eller två snela hestar. bara så att ni vet.
annars idag har jag efter skolan (som va ganska långtråkig men hade inget tyskaförhör så det va NAJS) varit hemma hos offan. först gick vi dock till konsum och köpte knorr tomatsoppa, cibata, körsbärstomater och varsin semla :D sen pallrade vi oss hem till koffelane och tillagade denna MUMSIGA mat! super gott va det och mätt blev jag! sen lyckades lisa trava hit på sin lilla häst, vi ordbajsade lite (näeh) och trodde att erik hade svimmat i telefon. efter mkt ring hit och dit så klarade även erik att korsa alla gator i hela världens tills han kom till ofelia. så satt vi där de fyra små smurfarna i ofelia hus. iväntan på att corresnorre/joppesnoppe skulle ringa samlades vi runt våran gud facebook. där skrattade vi så att min mage gjorde ont, ajsingenbajsingen och sen blev det brått. vi halvsprang (förutom lisa som red) till slussen där lisa fick för sig att hon hade träning och travade iväg till tåget medans jag, koffe och börge smög över vägen till 3:an. väl på 3:an träffade vi joppesnoppe och corresnorre. vi höll på att gå av vid fel station men lyckades undvika det misstaget. sen hoppade vi hand i hand till kungsholmen tills vi kom fram till portarna. då fixade vi till våra halsdukar och skred fram i skolan tillsammans med våran fantastiskt trevliga och snygga guide!  skoj va även det och efter ca 1 timmes tour (innehållande en circus kvart långt framträdande av musikklasserna) fann vi våra vänner anna och emma. dom stog och fnittrade med en annan inte heller så tokig gosse. men efter en kortare flört gick vi ut ur skolan och gossipade en stund.
sedan åkte vi hela bunten med buss (hör och häpna) till slussen där vi åt på donken och sedan rullade vi ner i rulltrappan och jag, börge och anna tog tåget hem!

älskade ni inte att hela texten var en heeel lång text? det gjorde jag.
kungsholmen iallafall=BRA intryck har jag fått och jag är kort sagt, intresserad.
nu ska jag sova. kom tillbaka imorn, samma tid, samma kanal, puspus.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0