varning för en ironisk mening i detta inlägg..

hejhopp
idag är jag Trött med stort T.
har hittils bara varit och handlat med mamma, och det är svinkallt ute!
nu har jag också ätit en macka, druckit te och ätit upp min andra semmelhalva från igår.
om typ en timme ska jag till sara för att laga maaat :D vi ska göra our special, afrika mat från AVM (allvärldensmat) så det ska bli ruuligt.
imorn måste jag verkligen plugga. för idag har jag ju gjort NOLL. men min so bok är liksom borta..
åh jag längar till Romme.. va skönt det skulle va ifall Romme va denhär veckan. (:
aja. jag tror att det inte är lika jobbigt mkt plugg nästa vecka men jag vet inte riktigt.
ska kanske ta och läsa lite no nu, eller spela piano - som jag förövrigt har gjort flitigt idag! wiie.
förresten tkr jag det är VÄLDIGT kul när ni inte kommenterar, då blir jag alldeles varm i kroppen och vill bara krama er allihopa. ååh pussiii.

Postat av: myre

PUSSSS GÖLLLEEEEE

2010-01-30 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0