there's a possibility

heeey
idag har jag lite humörsvängningar. eller inte så överdrivet så det verkligen märks, bara mer så jag märker :D hah. för vaknade jag sur och trött. har inte sovit mkt inatt för jag tror jag hade feber eller nåt, vaknade typ hundra gånger, svettades ena stunden och frös sönder andra.. och så drömde jag massa drömmar/mardrömmar, så jag blev fett frustrerad över att jag inte fick sova. så hur som helst, va rätt sur till en början. sen blev jag lite allmänt glad, och sen sur/deppig. innan solosången var min plan att åka hem och deppa, typ äta mig tjock och titta på teve och dö lite i ensamhet. sen gick jag på solosången (i 40 minuter istället för 20 :D hah) och blev lite piggare. sen ringde jag clara som hade ringt mig på solosången men jag kunde inte svara. hon satt och fika i ektorp på ett litet fik med offan, emma och hennes lillasyrra elin. så dit åkte jag och blev lite lätt hysterisk men GLAD alltså :D dit kom också majabaja och felicia. vi satt där i typ hundra år och hade det mysigt och jag skrattade mig igenom de sista typ 40 minutrarna..
sen åkte jag buss med koffelane till forum där jag gick av och köpte en almenacka och sen tog bussen hem.
när jag kom hem var jag full med energi och glädje. sen satt jag vid datorn och blev/är deppi igen.
så just nu har jag lust att dränka mig själv i handfatet eller nåt, hih. är lite trött på mig själv.
MEN nu ska jag inte deppa. haha. NEJ NU SKA JAG GÖRA MATTE ISTÄLLET !
eller nåt.
HEJHOPP


Postat av: Ofelia

MEN ANNA DU ÄR JU SÅ HIMLA UNDERBAR! INGET DEPP HÄR INTE, JAG HAR VARIT GLAD HELA DAGEN, LITE ÖVERDRIVET FAKTISKT MEN JAG ÄLSKAAAAR DET OCH SHIIT JAG ÄLSKAR ATT SKRATTA MIG GENOM SAKER MED DIG! SÅ INGET DEPP, VI SKA SKRATTA OSS GENOM DEN HÄR TERMINEN TILLSAMMANS, JAG ÄR TAGGAD. I LOOOOVE YOOOOOOU

2010-01-12 @ 21:24:22
Postat av: annakorvpalmqvist

ååååååh gullebullerullekoffelane!

fick du mitt sms? :D

DU ÄR BÄST ÄLSKAR DIG! <3

JAAA SKRATTAAAAAAAAAAAAA <3

2010-01-12 @ 21:56:49
Postat av: Ofelia

ja jag fick ditt sms klockan sex men jag såg det vid midnatt hehe.

DU ÄR GRYYYM, LOOOVE YOOOU! SKRATTA IN MY HEART.

2010-01-13 @ 18:40:01
Postat av: myre

bebbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! inte deppa! du är söte

2010-01-13 @ 20:27:21
URL: http://myshorna.blogg.se/
Postat av: annakorvpalmqvist

nejrå bebis, bara lite :D

<3

2010-01-14 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0