somna nollsju

jag berättade precis för joppe kort och gott vad hon missat idag: "tekniken va så tråkig så jag svimmade och någon okänd människa fick väcka mig med två kg vatten, musikhistorian va najs men inte speciellt KUL heller, no:n va meningslös lite sådär, lunchen va tråkig, slöjden va inge kul heller, på syslöjden hade ni viss modehistoria :D:D, sen hade vi kör istället för eng, det var najs, vi lärde oss en ny låt "Gloria" den e bra :D:D sen hade vi matte där vi fick tillbaka proven och hade en allmänt slapp och nerdrogad (alla va lite cp och satt och klappa i händerna när någon svarade rätt på frågor) lektion, och sist bilden som var meningslös för jag gjorde inget. (vi ska välja någon av våra skisser och inspireras av och göra en skulptur, så idag skulle vi skissa på skulpturen)"

annars tänkte jag göra en dagens eftersom mitt senaste inlägg va så tråkigt och trist.
dagens vill ha: ett GLATT HUMÖR !
dagens klädsel: gråa flätade tight (om ni fattar) svart linne, svart typ tröja :D
dagens frisyr: halvuppsatt/hästsvans/knorr
dagens händelse: jag ramlade på bilden när clara drog ut stolen, då ramlade hon med för att hon ville vara som jag :D hah
dagens låt: gamla goingen jag är en vampyr-markus k
dagens planer: äta massa mat och annat onyttigt så jag blir fet och plugga tyska
dagens roligaste: clara :D
dagens favorit: clara & offan :D
dagens kram: EMMA LÖF HAGSTRÖM, hah
dagens puss: hmmm, jag har inte fått nån puss :( tror ja
dagens köp: MAT
dagens godis: aladdin.. & jossans konstiga kakor
dagens humör: knäpp rent ut sagt
dagens ord: f****

Postat av: CLARAAA

Shit vad jag är känd, du nämnde mitt namn 3 gånger jue!



pussee dig du är så jävla rolig palmis! LOVE YOU AND YOUR BLOGGE!

2010-01-21 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0