shine on me

ey! :D
förlåt för otroligt seg uppdatering idag men jag har segat väldigt mkt..
kollade nyss (nyss=30 minuter sen) på Solsidan på fyran. NAJS :D nej, inte SÅ najs. men najs vare :D
ganska tråkigt faktiskt. men nährå. HURSOMHELSTSOMHELSTSOMHUR! idag va en FETT BRA dag! jag kom till skolan och helena ropade ett glatt "HEJ ANNA" i fönstret från musiken. då tänkte jag på hur bra min klass är (hela 9M förstås men jag kallar oss för en enad klass) och att vi liksom tittar ut från musiksalsfönstret och hejjar på varandra, och sitter och klinkar på pianot/chillar vid trummorna när man kommer på morgonen eller till nån annan musiklektion. tänk hur det skulle vara att gå 3 år till med er nu!
sen hade vi ialllafall no, ett litet förhör som gick bra! senare eng-film och handledartid och sen hade jag piano som va rätt chill. jag hade övat 0 ggr denna vecka. på riktigt alltså. men det va för att jag gått på öppet hus och haft läxor så johan blev inte liiika besviken som vanligt. haha. jag fick en ny låt; Sur Le Fil - Yann Tiersen (gamla goa)
sen rullade kören och svenska nationella på och sen fikade jag med agge, corre och offan på kladdkakan. claris och lisan skulle med först men dom vart för sega :D <3
MYS vare iallafall å fika med dom andra goa små trollen! sen åkte jag glatt hem, hann PRECIS med tåget. och så lyssnade jag på underbara [Ingenting] - mina nya favoriter!
nu tänkte jag att ni skulle få lite bilder!
puss

(första bilden corres mobilbild, resten mina mobilbilder)
    
dom här fina pennörhängena hade jag på mig idag. en gammal present från mamma men som jag helt glömt bort. men fina är dom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0