nothing compares too you

ofelia busringde precis till mig.
hon och typ clara. :P
annars sitter jag å smådeppar å har inte börjat med mina 30 tyska glosor än, jag spyr på att vi fick den läxan i tisdags, VAD ÄR DET LIKSOM? två dagar innan den ska vara färdig, tänk om jag är en JÄTTESUPERDUPER upptagen person? bitchie miriam.
ÅH.

jag orkar inte riktigt skolan imorn. och inte heller piano på fredag.
jag vill till landet. filosofera vid vattnet och på långa promenader med albin, titta på meningslösa och mer meningsfulla filmer hos charlotta, äta pannkakor hos mormor, träffa vännerna som bor på baksidan av sverige, dö lite för att jag tröttnar på mig själv, sova länge, handla i kba.

ÅH.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0