jag vaknade en morgon

förra inlägget var väldigt allvarligt, upprört och deppigt.
men det var så jag kände förut. fast det var ändå värt att läsas.
jag vill fortfarande påminna om att ni syns på statistiken men inte på kommentarerna, segt.
idag har jag skrivit klart engelska logg 1&2, läst ut eng boken och snart skrivit klart so:n.
känns hyffsat bra. men har fortfarande en del kvar på min läxlista.
nyss lyssnade jag på lite håkan låtar och fick värsta sommarlängtan, fick typ ont i magen av det.
just nu känner jag mig lite halvdeppig. (inte emodeppig bara lite allmänt liksom)
javet att det är trist att läsa om när någon är deppig på en blogg men jag kan ju inte ljuga liksom.
denhär dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, eller den här helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig. men jag fick iallafall gjort lite saker.
jag känner mig lite trött på mig själv. ska snart gå och ta en dusch och sen kanske öva lite på tyska glosorna OM vi kanske har förhör imorn för att min tyskalärare har varit sjuk dom senaste dagarna.

hejhopp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0