jag ser inte igenom sådär tjockt smink

h E j !
jag känner mig fantastiskt oduglig och jobbig idag.
jag har:
- läst no sidorna
- läst musikhistoria
- lyssnat på massa musiiik
- spelat massa piano
- kollat på youtube klipp
- kollat på gamla bilder
- bakat muffins
- ätit frukost, lunch och middag.
ah det är nog allt. händelserik dag helt enkelt.
jag tänkte göra en ny header men så blev det inte.
jag funderar på om jag ska visa alla headrar genom tiderna som jag har haft? (okej så många är det inte, typ 5-6?) vill ni se dom?

nu sitter jag iallafall och lyssnar på Jonathan Johansson. brA.
sen ska jag duscha iallafall. det är något som MÅSTE bli gjort.
heh, nu tror ni att jag inte har duschat på 100 år, hahah.
mina inlägg är väldigt ruliga iallafall. så det är ju bra.
TACK MY FÖR DEN SENASTE KOMMENTAR INSATSEN.
wiie. förresten ser jag fortfarande mina läsare på statistiken men inte på kommentarerna.
jag vet t.ex. att Ofelia, Anna, My, Julia och kanske Clara, Charlotta, Anna J, Emma, å några fler läser min blogg..
så SHAME ON YOU.

Postat av: Simme

KORVE!! :( Du har tagit bort mig från de som läser din blogg :/ senaste gången du skrev var jag ju med!!

Men jaaag vill se alla dina headrar iaf ;) och om du byter en vill jag att jag ska vara med :D haha skojjjajajajajja :D

2010-01-31 @ 22:37:55
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: myre

NAJSE med massa plugg och panio! braaa jobbat anna! PUSS

2010-02-01 @ 12:48:21
Postat av: elle kari

moiii

2010-02-01 @ 16:14:26
URL: http://heyelle.blogg.se/
Postat av: ananananana

wiiiiiiiiie!

juste simon jag glömde dig lite.. men du bloggar ju aldrig i varken simmesimon eller transvestitmelodi (SHAMEEEEE ON U) så jag tänkte att du kanske inte läser min blogg heller?..

HEJJA ELLEPELLE!

jaaaaaaaa, myran e B R A med stort B!

pusse

2010-02-01 @ 17:25:44
Postat av: Ofelia

HEJ HOPP ANNA :D

2010-02-01 @ 17:43:26
Postat av: CLARAAA

Anna, jag är en TROGEN läsare! <3

2010-02-02 @ 18:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0