jag har fett fett hår

hej barn
20 faktum:
jag har gryyyyyymt tråkigt.
jag är världens största facebook nörd.
ingen läser min blogg.
jag lyssnar på snow patrol - gamla goingar.
jag vill se avatar.
joppe dissar mina sms.
jag borde packa upp mina bajs kläder.
jag vill ändra om i mitt rum.
jag sörjer att jag inte sparat alla mina biljetter från konserter sen jag va liten.
jag är stressad för gymnasie och annat skit.
jag är irriterad på mig själv för att jag inte tar tag i en grej jag borde ta tag i.
ingen kommenterar min sugiga blogg.
min syrra ritade på mina händer igår i bilen påväg hem till sthlm, ni får se bilder lite längre ner.
jag hatar att stadium arcadium inte finns på spotify. BLÄ.
jag saknar landet.
jag vill åka pulka.
jag har ångest för att jag inte övar på min piano "läxa" och att jag suger på låten jag spelar nu.
snow patrol är bra.
jag saknar albin.

jag dör lite.

 


Postat av: Ofelia

20 faktum:

-du har tråkigt

-du är inte världens facebook nörd- kolla mig!!

-jag läser din blogg!

-du har bra musiksmak!

-vi kan se avatar när jag kommer hem eftersom jag också vill se den!

-joppe är en liten dissare innerst inne, bara att acceptera!!

- jag borde städa i mitt rum

-jag borde packa upp mina kläder som jag köpt!

-jag har inte heller sparat mina biljetter från konserter sen jag var liten¨

-jag är också stressad inför gymnsie

- jag borde också ta tag i saker

-ingen kommenterade min blogg förut heller, och nu kommenterar jag din Superbrablogg

-jag saknar dig

-jag saknar snö

-jag saknar filmkvällar

-jag saknar att ha röd näsa

-jag saknar att klä på mig som en rymdgubbe

-jag önskar att du var här

-du är en underbar människa

- jag ska sova över hos dig när jag kommer hem och som jag längtar!! :D

PUSSSIIIIIIIIII DU ÄR GRRRRRYYYYYYYYYYYM

2010-01-07 @ 23:35:56
Postat av: annakorvpalmqvist

åh gullekoffe !

du är bääst :D

ja det ska du kanske.. och jag ska sova hos dig :DDDDDDDD

pusssssssssss <33

2010-01-08 @ 12:59:50
Postat av: Mellis

Gulligt :)

2010-01-08 @ 13:44:30
URL: http://mellblomman.blogg.se/
Postat av: Ofelia

nej inte kanske!! och du ska inte sova hos mig!!!! :D

2010-01-09 @ 17:04:31
Postat av: annakorvpalmqvist

jag ska vISST sova hos dig, blääääe

2010-01-09 @ 19:22:40
Postat av: Anonym

ANNA! JAG SAKNAR DIG! och jag har bestämt mig för att kommentera varje inlägg du skriver :D wieee! pouss

2010-01-10 @ 10:08:34
Postat av: Anonym

/my

2010-01-10 @ 10:08:56
Postat av: annakorvpalmqvist

wiiiiie jag har inte sett denhär kommentaren förens nu, men JA - JAG SAKNAR DIG MED GULLEMYRAN. och du är bÄst om du kommenterar (: <33

2010-01-17 @ 00:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0