ja vi har vårat glada barnasinne kvar säg har ni erat glada barnasinne kvar?

godermorgon :D
igår var jag på en spelning på fryshuset där bl.a. eriks brorsas band spelade. NAJS vare och särskilt najs med en härlig skara vänner! (anna, clara, offan, lisa, erik, my, emma, alex, joppe, emma och simon ett tag) grymt ! :D
innan spelningen gick vi runt på plattan och sjöng och gjorde samuraj, sjukt roligt. vi gjorde lite nya bekanskaper och annat kul :D sjukt bra kväll var det iallafall!
nu sitter jag vi faderabrahams nya dator, ska snart göra frukost. gick precis upp..
sen får vi väl se vad den här dagen har att erbjuda men jag tror jag ska på star wars på plattan iallafall ! :D
tjingelingg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0