du måste vara en idiot om du kallar dig klok

klockan är närmare kvart över fem och jag slutade skolan runt ett. eftersom att vi lyckades övertyga våran engelska vikarie OCH björn att skippa engelskan och svenskan och göra det hemma. SKÖNT!
efter skolan var jag i sickla en snabbis med emma. jag köpte en rödrandig tröja på monki och ett par örhängen på h&m. (hittade bara bild på tröjan) sen åkte jag hem!
LÄXOR JAG MÅSTE GÖRA IDAG:
- sista engelska loggen
- skissa idé till skulptur projektet
- öva piano
- kanske göra so frågor
jag skulle egentligen på Sthlms Estetiska typ musikal idag tsm med clara, offan och julia. men clara är sjuk (KRYA PÅ DIG :D <3) och jag, julia och offan har härligt med läxor så vi sket i det!
nu ska jag dricka lite te!

puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0