8-9 jan

innan jag fortsätter med att skriva so tänkte jag att jag kunde lägga in några finfina bilder som bl.a. mästerfotografen anna EJEBY har tagit på våran MUMSIGA mat vi lagade när jag sov över hos henne för drygt en vecka sen. puss !

 
några brända falukorvsbitar som blev konsekvensen till att ingen passade dom..
 
 
senare bakade jag och anna cookies som inte riktigt blev som vi tänkt.. chokladen smälte inte, kakorna smakade salt och inget socker (trots att vi följt receptet helt och hållet!) så dom blev mest plågsamma att trycka i sig..

och här är anna dagen efter på långsam promenad påväg till tåget då vi trodde att vi hade mycket tid men insåg senare att så var inte fallet när vi såg hur tåget åkte förbi oss och vi stod hjälplösa stilla och tittade på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0