be somebody

alltså min statistik suger liksom. vad hände efter jullovet?
men hejja my och offan som kommenterar! hah. ni e NAJS och mycket mer..
idaaaag har jag varit på öppet hus på Stockholms Estetiska med clara (lotta, olle och folke :D). det var hur najs som helst liksom! verkar som att dom har toppen stämning, jätte mysigt liksom. lokalerna är mysiga och trevliga, skolan är LITEN men verkligen inte dålig för det. det märks verkligen att det bara går estetare där, fast på ett positivt sätt. inte sådär överdrivet utan alla är väldigt chill och trelivliga liksom! så allt är baara bra där. men jag är lite rädd att typ kärnämnen och så är liite slappa :/ så det är väl det enda lilla minuset..

och nu, kul som jag har det, sitter jag och försöker börja på min so bajs text. kommer inte hinna skriva så mkt imorn och inget alls på måndag eftersom vi har idrottsgalan på måndag hela kvällen och genrep imorn !
men det ska bli RIKIGT kul ! :)
NU SKA JAG PLUGGA, hah - klockan tio en lördagskväll.
men jag är faktiskt inte bitter, det blir en bra dag imorn ! ;)
puss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0