annapannalingonkanna

ASSÅ JAG DÖR LITE PÅ ER.
fattar ni inte att 0 kommentarer ger mig 0 pepp och 0 glada miner bara 1000000000000000 mer anledningar att vara deppig.
fast jag är inte deppig nu bara satt ni vet, ville bara skälla lite på er.
IDAG. har varit en bra dag. lite seg, en riktigt hyffsad faktiskt. iallafall när jag tänker tillbaka på den.
först försenad till info tid - hade skön matte lektion - UNDERBAR idrott med skridskor! - lunch bajsmat - uthärdlig so lektion - miriam sjuk på tyskan alltså inget glosförhör (på torsdag iställlet) en lektion som  vi gjorde 0 på! - no lektion bestående av film och lite läsning. EFTER SKOLAN: direkt kort simning med offan - träffade där linnea hejhopp - pommes+hamburgare i cafeterian med offe, hahahah - russsh till bussen som vi missade - gick till lillängen, träffa daniel - vi tre tog bussen till slussen där vi träffa amanda, clara, sara och erik - åker till gullmarsplan - öppet hus på värmdö gymnasium i en EVIGHET (dåliga och bra intryck!) - tåg hem - tittar på slutet av Guldbaggen med bästa johan glans  samtidigt som jag äter seeen middag - hyr skidutrustning på rommes hemsida - NU SOVA!

faktiskt riktigt bra dag tror jag :D
kul vare på öppet hus fast lite segt ibland, haha :D
nu ska jag sova. ni får bilder en annan dag. när jag hinner och orkar. PUSS !

hälsningar till kusinvitamin som är spysjukis :( kraaaaaaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0