a bad dream

tjenis !
jag sitter och dricker mitt favorit te från kba Grönt Chai Te, mums.
idag har jag läst lite eng, läst alla no sidor, pluggat en sida matte, övat piano och SKRIVIT UPP alla läxor på ett block. :D så jag har iallafall koll på alla, men har långt ifrån GJORT alla. jag har även laddat upp massa bilder från idrottsgalan på facebook så det är bara att CHECKA IN! :D det blev inget star wars på plattan för alla bangade, kuljul! så jag har varit hemma dagen lång men kanske tvingar någon att fika med mig imorn..
nu sitter jag och lyssnar på Keane som jag va helt galen i förritiden. jag hörde en av deras låtar på en reklam för något bilmärke på teven så nu har jag återupptäckt dom :D
jag känner mig lite seg, halvdeppig men endå glad på något vis. vet inte riktigt..
på måndag är det skridskor på idrotten, det ska bli UNDERBART! jag älskar verkligen att åka skridskor, härligt! :D
annars är det inget brott att kommentera eller så, det är extremt trist på bloggen just nu när ni försöker besöka bloggen utan att synas. MEN DET GÖR NI, statistik förstår ni..

annars fick jag idag som värsta mentala bitchslapen helt plötsligt, jävlar vad jag saknar italien liksom.
shit. det gör så ont att tänka att jag aldrig kommer uppleva dom dagarna, men dom människora, på det stället igen. det gör på riktigt ont i hela kroppen när jag tänker på det.


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0