svävande moln av älvor på dimmiga ängarna

hejhopp :)
igår vare kultureftermiddagen och det va najs. sen åkte jag hem till corny tsm med hannah, emma och agge. vi fikade först på ett läskigt fik men drog sen hem till corny. dit kom även lajsa, börge, simpe, claris och offan :)
efter lite tp spelanden, kollat på gamla bilder och druckit äckliga chokladgrejer så bar det hemmåt. senare vid halv tio åkte jag hem till claris och hade chillTERÖK hahah hos claris med de andra trevliga filurerna jag nämnde i inlägget nedan. det va naaajs, sen kollade alla vi förutom maja, joppe, reggi och agge på Hair och somnade i soffan och senare sov vi riktigt trångt och mysigt i claras rum :D vi somnade någon gång vid halv sex sådär och någon timme senare promenixade erik hem och vi andra åt brunch på cerinas vid elva-tolv nån gång :D naajs vare! :D sen mötte jag far min i forum och vi åkte till maxi och handlade och sen har jag varit hemma och chillat gaaalet, hahah :D smsat med geggan och börge :)
nämen nu ska jag nog kanske äta snart, gottiii. nu chattar jag med världens bästa KOFFELANE på fb chatten, henne saknar jag! sen ska jag nog titta på Life of Brian, åååååååååååh mums.
nu ska jag GÅ. PUSSE


galet fina bilder från igår ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0