work out stevie, work out

jag orkar inte mitt internet är GALET seeeeeegt. blä.
MEN ANNARS HAR MIN DAG VARIT UNDERBAR FAKTISKT! :)
jag började tio, fast mamma väckte mig på tok för tidigt för att hon blev lite hysterisk för att det var 22 MINUS ute.. det kan jag förstå. sen pallrade jag mig till tåget en halvtimma innan det EGENTLIGEN skulle gå eftersom att allt skulle vara seeent, men tillslut kom det ett tåg. det var bara två vagnar och det åkte ganska långsamt plus att jag fick hjälpa till å dra igen dörrarna vid varje station, haha :D men annars gick det bra!
sen träffade jag koffe, börge, snelhest, joppe, alexxx och sen ännu fler vid slussen. vi gick längs vattnet eftersom bussen inte kom. sen tog vi tvåan vid typ en station innan slottet :D
MEN OJ VA LÅNGT JAG SKRIVIT OCH JAG LIGGER BARA PÅ MORGONEN. kul inlägg detta kommer bli, ahhahaha :D iallafall dagen var SUPER, jag älskade alla människor och va allmänt jätteglad.vi sjöng så galet bra och det tyckte daniel med och filip tror jag :D

SEN tog jag bussen med en bunt galningar och jag å emmsan gick av i forum och PROMENERADE heeela vägen till finntorp där vi köpte kakor, kakor och kiwiiii. MUMS. sen gick vi hem till henne, drack te, jag åt mina kiwisar men dom fick jag typ brännsår eller nåt av på tungan och typ munsår eller nåt på munnen dom va fett typ starka eller så va jag allergisk eller nåt :( jag har fortfarande ont. men GOTT vare ! :D
men det va bäääääääääst. jag ELSKER DIG eMmA, you see? :DDDDDDD
en vacker dag ska jag göra en NY OCH FIN pa-sida om dig :D fast dom ska ioförsig lägga ner.. :D
GULLELLELEL <3

oj nu blev det jobbigt å läsa. långt..
men det e najsss. bloggar mer sen ! :)))

snyggeemmaaaaaaaaa.

Postat av: emmmaa

loove you!

:D yeah va glad jag bliiir, då måste du ha kvar den i mer än 5 minuter this time!!! ;D do äro bäst! <3

2010-02-23 @ 00:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0