punkdrömmar

HEJ ALLA MUMSBITAR DÄR UTE.
på bussen hem idag tänkte jag på hur 9m inte skulle vara 9m utan alla människor. jag tänkte att jag borde skriva lite kort om varje person, varför 9m inte skulle vara 9m utan den. :D först tänkte jag bara på klassen, men sen insåg jag att vi är ju som en klass och då blev det skumt att inte ta med alla, men då kom jag på att jag skulle behöva skriva om 50 pers.. och då blev det genast lite jobbigt. så jag väntar med det till någon dag när jag verkligen inte har något annat att göra :D
romme igår va najsbajs, som jag sa förut :D
kusinvitamiiin är här och det är ännu mer naaajs.
idag var jag trött. precis som alla andra i klassen. onödig tyska - skratt svenska - najsbajsmusik - chill idrott - ok lunch - BAJSsoprov/förhör - kööör där jag fick lite ont i huvet, men kul vare :D
men jag vaknade upp ganska sur och gick hem från bussen mkt glad! :D
så det e ju brA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0