we can work it out

om jag skulle förklara denna dag med ett ord skulle nog bajs passa bäst.
idag måste jag plugga, plugga och plugga. OCH bestämma gymnasieval.
jag tackade precis "nej" till att äta middag hemma hos bror min också. fast var ioförsig av några inte särskilt konstiga anledningar.
igår efter skolan var jag o koffelane hemma hos mig. drack te, åt mackor och muffins, kollade gamla bilder och lite sånt. sen åkte vi in till slussen där vi träffade clara, agge och elina. vi åkte till nån kinaresturang på rådmansgatan och sen åt vi där och sen vare singin in the rain på oscarsteatern. den kom vi försent till men blev intsläppta ändå. sen satt jag brevi agge och elina och musikalen va fett bra, eller mest typ att dom va fett duktiga dansare :D sen var hela världen typ sur och deppiga. men det orkade inte jag vara så jag va superglad istället, och tog tåget med milla, fast hon hoppa av vid storängen. när jag väl gick i österviksbacken fick jag värsta damp typ. jag gick där HELT själv och klockan va typ tolv och det typ stormade och va allmänt kusligt. så då gick jag i raskt tempo hem.. haha :D

är inte dethär typ världens underbaraste video?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0