onsdagkväll

(dethär skulle publicerats igår kväll men av någon anledning låg det nu som utkast, här har ni iallafall :D)

hej.
hittils har jag:
- ätit middag

.. ah det va väl det.. :D
jag är BRA! näeh. usch va jag e nervös för imorn, riktigtriktigt mkt faktiskt..
och jag har inte övat piano eller fixat eller TÄNKT (för den delen) på gymnaisevalet, ELLER gjort några läxor.
åh jag orkar inte med mig själv när jag är så himla seg och jobbig. och min familj e jobbig och jag vet inte vilken buss jag ska ta imorn. för julius säger att nationella börjar 8:10 och simon 8:15. den ena bussen är framme 7:48 och den andra 8:00 (ibland lite senare)
gaaaaaaaaah.

det ramlar ner lite istappar från mitt tak då och då. det låter fett mkt..
och dom är sjuuukt stora och långa!(fast det ser man inte på bilden.. :D)
här får ni den förmodligen fulaste bilden som någonsin tagits men jag orkade inte försöka ta fina bilder :D hah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0