ska jag döpa mina barn till nora och aron, är inte det fyndigt ? :D det kom jag på nu..

HEJ BLOGGEN, CLARA OCH NÅGRA TILL!
idag är jag glader! efter so, tyska, matte lunch och engelska fick några av oss traska hem!
så jag, clara, anna och corresnorre besteg ett berg, eller mer rullade ner för en backe. och vandrade över snödrivor och gator för att gå till polisen och hämta ett litet pass och senare hitta en buss som tog oss till Birgittas Bageri i Nacka Strand där August(i) förövrigt har praoat! :D där fikade vi, massor, faktiskt. sen skyyyndade jag och clara oss till solosången som gick rätt bra idag, jag håller på och skriver en liten förslagslåtlista till alla intagninsprov jag har gett mig in på..
sen for jag hem i en rostig buss. och nu är jag här, två mackor och en smoothie senare!
borde och ska plugga so. det kommer gå, BrA. iallafall är det vad jag försöker intala mig själv.
P U S S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0