såhär fint var det imorse när jag vaknade

heyyy alla fina små barn!
igår var fett najs! jag va hemma hos anna med nästan hela klassen och det var jätte trevligt å kul :D
hahah, jag sov där och det gjorde även några andra. imorse hjälpte jag till å dammsuga och sen åkte jag hem. det var fett fint väder imorse! sol och allt! bara väääldigt mkt snö :D
jag känner att dethär inlägget var fruktansvärt tråkigt men jag orkar inte berätta detaljer om igår.. några fula bilder kommer på fb :D haha
nämen idag ska jag försöka plugga nåt så jag känner mig lite duktig, äta middag med my family - kusinvitamin åker ju hem idag :(((( (men i bästa fall är hennes tåg inställt och så är hon kvar !! :D)
och imorn är en UNDERBAR DAG !
vi börjar tio i jacobs kyrkas församlingshem och vi ska sjunga underbara låtar heela dagen och ha en lång härlig lunch. och jag älskar 9m och mummmmmmmms. och efter det ska jag hem till emmamamammama, BÄST :D
nu ska jag göra lite nytta, kanske.. :D

PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0