rulig

goderafton alla små läderlappar där ute.
idag är jag trött. och seg som en seg råtta.
jag önskar jag vore någon annan någon annanstans någon annan tid någon annan värld.
det skulle varit skönt liksom. men så kul ska vi inte ha.
jag slår vad om att ni redan har tröttnat på detta inlägg vilket är förståeligt.
imorn ere nationella prov i swedish DEL 2. jag kommer bokstavligt talat dö. eftersom dethär är ett BETYDLIGT mkt jobbigare prov än i tisdags.. kuljul!
men nu ska jag inte deppa.
heh. det jag borde göra innan jag går och lägger mig ikväll:
- äta middag.. (är ensam hemma fast nu kom min mor och far hem, men orkade inte göra middag som jag annars brukar tycka är ganska kul..)
- läsa i shoo bre
- börja fylla i gymnaisum grej
- öVa PiAnO .. (nu kommer clara eller offan säga "TYPISKT DIG ANNAAAAAAA", men ni fattar liksom inte grejejejejejjen. och jag menade inte att låta bitchig eller nåt där. jag älskar er (: )
- sluta depPa och vara en glad prick!

nu kör vi, upp upp och IVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄG !

ps. matte lektionen idag var det enda riktigt positiva på hela dagen. det var gaaaaaaaalet roligt. :) ds.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0