rÅmme

HALIHALÅ
jag håller på och packar min packsäck.. typ extra strumpor..
nu skriver jag en lista på saker jag inte får glömma imorn. NU SKA JAG LADDA MIN KAMERA OCH SNART ÄVEN MINA EGNA BATTERIER !
sova bör man annars dör man!
imorn kommer jag förmodligen dö i skidbacken, känner lite ringrostig näre gäller skidorna.. det va ju ett års sen sist :D
MEN DET BLIR NOG BRA. det finns en chans att alla människor kommer överge mig i backen för att jag kanske blir seg eller ramlar, eller spårlöst försvinner, eller något liknande. men jag klarar mig finnemang både själv och med sällskap. så just nu känner jag mig inte bitter.
NU SKA JAG PACKA NER SO BAJS som jag absolut inte kommer läsa på bussen imorn, men man kan ju alltid drömma!

imorn ska jag upp klockan 04.30 om inte tidigare, alltså närmare bestämt om cirkus 5 och en halv timme!
men det blir primaballerina!
PUSS OCH GODNATT.
ROMME IMORN OCH DET BLIR UUUUUUUUUUUUUUUNDERBART!
förhoppningsvis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0