ostrongegga

life is a bitch.
kort och gott.
jag sitter å nyser och kom precis på att tågen förmodligen kommer vara försenade imornbitti BAJSA och därför borde jag redan nu tänka på att ta ett TIDIGARE tåg.. och det orkar jag inte.
men det tar jag imorn bitti :D
jag har iallafall skypat med koffelane, misa, hellepelle, simpan, malexmander, myran och snelhest litegrann sådär nyss.
nu ska jag städa bort lite kläder från mitt rum, eller mera trycka in dom med våld i min garderob.
sen ska jag duscha och sen sova. idag har jag pluggat såhär mkt------>                             (tomt)              

ja nä ja nä ja näe.

jag och syster för cirkus 14 (och någon månad) år sedan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0