mumsfilibabba

hej min kära blogg
jag är så sötsugen så att jag skulle kunna .. jag tänkte säga massa fyndiga exempel nu men jag kom inte på några. IDAG har vi haft idrott - som va kulllll, matte - där vi saknade julius men detta gjorde inte marielle, so - som va rätt chill, tyska - där jag flitigt skrev massa meningar om ett rum, och no - som kanske var ganska onödig.. det var lite massagetåg här och var, offan och claris satt och skratta lite allmänt, emma va lite argis på alla som prata, jag, corre och adam skickade flygplan med hemliga meddelanden på, anna satt och viska i mitt öra, ja lite allmänt damp sådär. men det va mysigt :D haha.
imorn ere nationella. det kommer bli KUL! jag kommer dö och förhoppningsvis också hinna återuppstå på de 80 minuter vi har på oss.
nu ska jag geeka lite på fb, sen inom en snar framtid ska jag skriva klart no bajs.
BLOGGAR OM DET LATERALLIGATOR.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0