mums!

TJENA!
idag är jag GLADER!
jag har varit rätt glad den senaste veckan känner jag! det är bara tackvare min finfina klass!
ååh jag blir så lycklig och cp med dom :D
idag t.ex:
- julius strippade på slöjden (och vem blir inte glad då?) och va allmänt cp som vanligt!
- jag och clara hade våra små stunder, vi va inte lika hysteriska idag som hänt tidigare i veckan men det fanns tillfällen..
- matten va najs :D och anna skickade tråkia lappar till mig
- på bilden pratade vi om lite olika saker från hannas, nennahs, nicoles och corres liv. HAHA. det va najs, men cp och kul OCH lite sorgligt. eller asså ah ni fattar.
- på engelskan rättade vi klassens grammatikfel inför alla! wiiie hahaha, hur kul är inte det liksom?
- till lunch vare bajs i sås!
- på no:n byggde vi pappersfåglar
ah, allt va het fantastiskt med min fina särklass!
efter skolan däremot vad JAG inte så fantastisk.. drack varm choklad, åt två mackor, senare crunchy samtidigt som jag tittade på dåliga serier, wiiie.
men det gör inget. nu kanske jag ska göra lite läxor om jag orkar, om sen ska jag försöka öva pianO!
pussssiiiie!

åh kärlek! saknar idrottsgalan med bästa 9m.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0