melas

HEJ!
vi börjar med en liten parantes:
(hejja elle, simpan, myran och koffelane som kommenterar. men grejen är den att nu har ni kommenterat en gång och kommer aldrig kommentera igen, förutom myran som e tummen upp. så VISA VAD NI GÅR FÖR NU VA!)
och en liten till parantes: (undra vilka som klurar ut rubriken..)
så nu va vi färdiga med det och kan fortsätta med dagens inlägg!
idag är jag glader! jag hade jättesvårt att somna igår för jag va så himla glad och speedad. men tyvärr höll det inte i sig ända till morgonen.. men som tur va hittade jag tillbaka till det glada humöret som kom smygande vid idrotten! jag va grrrymt taggad på idrott och gick därifrån ännu gladare! vi hade innebandy/basket med halva klassen, den andra halvan hade gym. jag, nenis, granis och nb va i ett lag. vi ÄGDE! clara gjorde ett mål i basket, och erik ett tror jag? och jag gjorde två mål på bandyn, och nennah ett! (det va allt jag kommer ihåg :D)
vi va NAJS! sen vare lunch och so, tyska och no. so:n och tyskan va helt okej, rätt chill. men no:n va så tråkig så jag dog (men senare återuppstod såklart) så jag är sjukt otaggad på no överhuvdtaget nu.. :D hah
efter skolan köpte jag grönt chai te på Nackas Te eller vare heter..
nu e jag glaaad. har druckit te och ätit två muffins, ska väl snart sätta igång med so:n. men jag har grymt ont i ryggen :( har väl fått det av väskan med dator+biologibok..
asså SHIET. jag får panik. det gör pissont hela tiden. värsta irriterande känslan.
nej nu ska jag gå ner till far min och föreslå tidig middag, är inte på humör för so:n..
puss!

äckligt snygg bild på den bästa av dom bästa. jag vill dö en långsam död när jag ser denna bild.
Salem Al Fakir - ignore This


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0