less is more

hej!
mitt förra inlägg.. mja, det var en liten överreaktion, eller jag vet inte riktigt egentligen. men om man säger såhär, att det var precis så jag kände just då. exakt verkligen, på pricken.
heh, så nu vet vi det. men det lät kanske lite extremt inte vet jag..
HURSOMHELSTSOMHELSTSOMHUR!
idag är det fredag! jag kan inte säga att dagen har varit toppen, men det är nog mest mitt fel.
men det orkar jag inte lägga ner så mkt onödig energi på. nu lyssnar jag på min "ENERGIGIVANDE" spotify lista och längtar till sommarn. och ja idag ska jag ha en minstsagt lugn fredag, hah, OHYES. nejmen det är 95% säkert att jag e hemma. men det känns rätt chill. är extRemt trött. kanske gör en ny header om jag pallar :P

aja, nu ska jag snart äta tror jag kanske :D
ni får en liten filurbild på mig (ja egobilder skare va!) från nånstans mellan 1an och 3an :D


Postat av: emmaaa

ÅHH gud va söööt du var!! (och är fortfarande såklart tihi) :D <3 <3 <3 <3 <3

2010-02-05 @ 23:44:53
Postat av: anna

muttte nutte!

2010-02-13 @ 15:57:34
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0