jag vill spy

alltså jag får RÅDAMP.
just nu sitter jag och håller in mina ilskna tårar som inte lyckats tränga ur mina ursinniga tårkanaler.
jag vill skrika jävla fitta så hela världen skakar till och stirrar på mig som om jag vore störd.
jag vill ut från dethär huset och göra något dumt som jag ångrar senare.
mitt hjärta bultar så hårt och ilsket så att det gör ont.
mina fingrar vill slå ihjäl tangentbordet men jag försöker hålla dom i styr.
jag HATAR när min mamma surar.
ÅH.

Postat av: Clara granis

2010-02-05 @ 09:42:06
Postat av: Clara

anna, jag finns alltid där för dig. <3

2010-02-05 @ 09:42:40
Postat av: anna

tack fina du, det vet jag att du gör :) <3

2010-02-05 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0