if you really love me

HEJ BEBISAR
jag är riktigt glaaaaad. varför vet jag helt ärligt inte.
release (jag håller alltid på att skriva realise när jag ska skriva release - nu vet ni) festen var, hah, först extremt tråkig. och egentligen ganska mkt liksom, men jag vet inte exakt vad som gjorde det men någon gång där på slutet blev jag bara riktigt glad liksom :D och sen fick jag detdär vanliga JAG ÄLSKAR 9M ruset i hela kroppen och gick därifrån med ett brett leende på läpparna. jag sjöng och det lät som bajs som pressade ur en kran. hahahahahaha. men även GRANE, STÅHLIS, heligaMARIA, JULLE(julia inte julius), FROSTE, VÅRTMAN, BÖRGE med the banD, SJÖBÖG ah typ dom och några åttor typ :D så det va NAJSE!
nu lyssnar jag på världens bästa, s. wonder. igår fick jag brev från sthlms estetiska, intagningsprov 26 mars. CAN'T WAIT. herremingud liksom. och idag fick jag från kungsholmen, skriftligt intagningsprov 11 MARS !!!!!! HERREGUUUUUUUUUUUUD. jag kommer faila så mkt att jag spyr upp allt jag har i magen.
MEN NU SKA JAG TYP SNART SOVA, MUMS. imorn kommer bli världens underbaraste fredag. jag ska skriva no heeela kvällen, hahahaha.

JAG VET ATT NI ÄLSKAR MINA LÅNGA FINA INLÄGG, ÄLSKAR ER !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0