eleven argumenterar om användning för genteknik och dess eventuella missbruk.

hejhopp
jag tror jag ser extra dåligt idag eller nåt. för mina ögon är helt cp. jag ser lite småsuddigt. men det kanske bara är för att dom är nyvakna. äsch :D
igår var jag först på Vapiano och åt middag med min family, sen var vi på stadsteatern och såg Hamlet med Gustaf Skarsgård i huvudrollen. den va fett bra faktiskt!
sen åkte vi hem och jag titta på en film som hette typ "Big Daddy" eller nåt. idag är jag allmänt trött och som jag sa är mina ögon jobbiga och cp. och det är ju lite dumt eftersom jag MÅSTE skrva no:n idag och alltså sitta vid datorn..
men blä.
nu ska jag plugga. jag MÅSTE!
pussiiie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0