drömmen om en perrogato

H E J fina barn!
idag är jag seg och inte särskilt effektiv. börjar återigen bli lite stressad för gymnasieval.. det verkar som att alla gör typ 30 olika val, jag har typ högst fem.. och jag kommer liksom inte komma in på nån av dom så det är lite stressigt heh. men det är ett senare bekymmer, typ imorn eller så :D
IDAG, var det nationella - det var UNDERBART. nej det va det inte. jag hann göra alla frågor förutom en, och på ett par av dom sista ordbajsade jag. men det GÖR INGENTING! för jag orkar verkligen inte bli deprimerad för det, gjort är gjort och kommer aldrig igen, right? jag har ju en annan fin chans på torsdag som jag också kommer faila på, haha :D men äh, det blir som det blir. jag känner mig för stunden helt fantastiskt glad. :D ifall ni ville veta.
annars idag hade vi knappt någon svenska och jag fick gå till solosången tidigare för gun-marie hade tiid! där sjöng jag lite sådär, håller på och bestämmer låt för intagningsproven, ÅH JAG LÄNGAR, inte.
juste, igår skulle jag blogga, men det gick inte. så nu vet ni :D
jag blev iallafall KLAR med no:n, åh va skönt liksom!
nu ere bara lite annat bajs jag ska göra, men det ska jag kanske göra lite ikväll :D
jag är ensam hemma med min systeryster och vi har tittat på tv ända sen jag kom hem och ätit lite onyttiga grejer.. men DET GÖR INGET :D för jag orkar inte förstöra denna dag med onödigt depp!
KRYA PÅ DIG KRAM SKICKAR JAG TILL ELLE, HELENA & PAULINA ;)
det var dom jag kom på som va sjuka.. :D

PUSS

Postat av: Paulina

Tack gulle! :)

2010-02-09 @ 22:22:58
URL: http://utterly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0