deus pater (amadeus faster)

det är så kul när ni kommenterarrrrrrrrr.
annars så var min tanke att gå och lägga mig riktigt tidigt ikväll, än har det inte blivit av..
har inte pluggat/spelat piano/övat solosång nånting sen jag kom hem! great.
men jag känner mig ändå rätt glad :D
imorn ere liksom 2 timmar musik istället för att ha NO en av dom timmarna, ÅHMUMS!
och på måndag ere rep heeela dan, och på tisdag KONSERT MED VÄRLDENS UNDERBARASTEEEEEEE.
och imorn ere freeeeedag. och jag vet inte vad jag ska ha på mig på lörddddddag. hej bajs!
men jag undrar vilka det är som läser min blogg nuförtiden..

nu ska jag sticka lite, tänkte jag säga. tänk va mysigt det hade vart! är väldigt sugen på det nu..
men näe jag ska plocka bort lite kläder på min säng. min garderob är dessutom hysteriskt full och jag typ drar ut allting på morgonen för att överhuvudtaget komma åt något. det är helt fullproppat där och det gör det inte så praktiskt och effektivt precis..
kuljul.
hejdå (:

Postat av: Emma <3

JAG LÄSER!! :D <3

2010-02-19 @ 10:58:52
Postat av: Johanna

JAG LÄSER OCKSÅ!! :D:D:D

2010-02-19 @ 10:59:30
Postat av: Emmaa

Jag lääser darlee. <3

2010-02-19 @ 18:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0