Camel

idag direkt när jag kom hem och satte mig i soffan mittimot köksbordet där min syrra satt, började jag babbla om nationella när hon avbryter mig och frågar; anna, varför har du ett cigarettmärke på dig?
jag fattar absolut ingenting och tror hon menar en cigarettmärke=att någon fimpat en cigarett på mig, så jag börjar titta på mina armar om jag har något märke som såg ut som det men hittar inget så tittar oförstående tillbaka på henne. Vadå cigarettmärke?, frågar jag. Tröjan fattaruväl, svarar hon. och jag fattar fortfarande ingenting. men Camel är ju ett cigarettmärke, och på tröjan står det "Filter Cigarettes", då förstår jag. så långt hade jag inte tänkt.. :D så hela dagen har jag gått runt och gjort "reklam" för cigaretter när jag trodde att jag bara hade på mig min mosters gamla tröja som hon hittade för någon månad sen, med en liten kamel på.
hahah, ja. ville bara dela med mig av det. så om någon funderade på varför jag hade på mig en cigarettröja idag har ni nu svaret!


Postat av: Ofelia

haha jag tänkte faktiskt på det idag! :D :D men jag sa inget ändååå för jag tyckte kamelen var så söööt!

2010-02-09 @ 22:07:34
Postat av: palme

hahaha :D ofta du inte sa nåt :D<3

2010-02-10 @ 20:07:59
URL: http://annaapanna.blogg.se/
Postat av: Ofelia

haha, men jag tänkte bara på det några gånger men jag hade inte lust och ba: ja anna, du har ett cigarettmärke på tröjan. visste du det? för oftast brukar man liksom veta vad man har på sig liksom. Om jag hade sagt något och du vetat att det var ett cigarettmärke hade du bara skrattat åt mig eller sagt ironiskt: neeeej ofelia! det visste jag absolut inte.

2010-02-10 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0