alla hjärtans dag

HEJ MINA ÄLSKADE VÄNNER!
idag är det alla hjärtans dag och alla tycker att det är en överskattad dag och blablabla.
sure det tycker jag med till viss del, men det är ändå liksom en najs dag? tänk va mkt BRA som faktiskt händer på denna dag! jag tror att dom flesta som går runt och sprider sina åsikter om hur klyschig och överskattade denna dag är mest gör det för att då låter man så fantastiskt "sofistikerad" och smart för att man har en annan åsikt än alla andra tror man fast egentligen halva världen tkr att det är en bajsdag. jag tror alla hängde med där kanske? :D om inte så förklarar jag mer än gärna över en kopp te exakt vad jag menade med detta!
dagen till ära har jag inte gjort något särskilt alls, haha. förutom att koffelane sov hos mig och vi imorse åt en god frulle typ :D sen har jag gjort mitt gymnasieval, känns skönt. och nu strax ska jag pluggaaa.
hur som helst tkr jag dethär är en väldigt passande dag att sprida kärlek och glädje, tänk va många som vågar göra saker för att visa någon person att man tycker om den, men som inte hade vågat göra det om det bara var en vanlig söndag. hursomhelst hade jag tänkt baka en liten hjärtkaka till mina goa familj men så blev det inte, haha. kanske gör det sen.
nu ska jag plugga mitt käraste ämne TYSKA!
wiiiie
älskar er heeela bunten! puss o kram :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0