åhnej

jag hatar att vara mig just nu.
för jag orkar inte:
att jag inte börjat på no skiten ännu
att jag inte övat piano på två veckor (nu suckar alla för att jag alltid snackar om att jag aldrig övar men det är ju sant och nu suger jag verkligen HÄSTBALLE)
att jag inte kan texten på låten jag helt random ska sjunga imorn på releasegrejen, blä.
att jag suger på bild
att jag e täppt i näsan
att jag får panik varje gång jag har piano, i princip
att jag är en liten skalbagge som bara är allmänt bajsig
att mkt saker är bajs
att jag inom några månader kommer sluta i 9m, min andra halva

jag skonade er från ett lååååååångt och ännu mer beklagande inlägg. istället fick ni några uppmuntrande, glada, positiva "att jag" istället.
hej hopp.


Postat av: annabananaa

POSI :D <3

2010-03-01 @ 19:07:46
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0