5e försöket

jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
när jag kom hem från bion var jag så glad, allting kändes bara så himla bra. sen spelade jag piano och det var bara sjukt najs och skönt liksom, å spela av sig typ. men nu vet jag inte riktigt, känner mig så oduglig, hah, asså har liksom inte gjort det jag borde med plugg och sånt..
jag längar efter sommarn, fast det betyder inte att jag ogillar vintern, för jag gillar den faktiskt. men sommarn e också helt okej liksom.. :D jag längar gaaaaalet mkt till romme.
idag vare nationella, det gick nog rätt bra, både för mig och alla andra tror jag!
sen näre va typ 20 minuter kvar på nationella så hade jag lite tråkig och sög på en flaska (misstolka inte, eller jo gör det om ni vill förresten, haha. vad ska jag göra för att hindra er :D) iallafall, och så fick jag VÄRSTA sugmärket ovanför läppen så nu (och hela dagen) har det sett ut som att jag har mustasch, så det är ju kul. det är fortfarande inte borta, och förmodligen kommer det inte vara det imorn heller :D hah
sen åkte jag hem efter skolan och åt.. haha
och SEN träffade jag anna, milla, claris, nicole, hannah, emma s och corre i sickla och vi gick på Valentine's day, den va naaajs men lite deppi :D
men det va kul iallafallll.
och nu sitter ja här och lyssnar på krunis.
åååh jag skulle vilja säga så mkt jag inte kan säga.
blääää.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0