we all want the same thing

hejjjjjjjjj.
jag ska precis göra något mycket jobbigt.
jag ska öppna min almanacka och kolla hur nästa vecka ser ut.
och det känns fruktansvärt jobbigt och tungt.
jag har ju varit hemma&sjuk nu i urminnes tid och det enda jag gjort i min almanacka är att rita lite i den, men endast i den vecka som precis varit. och pluggat har jag ju gjort lite sådär, men bara för de lektioner jag missat typ. och jag har verkligen förträngt om jag har nåt prov nästa vecka. och det känns ytterst obehagligt att inte veta detta, och ännu värre att komma på det.
men jag måste ju veta.

jag ska typ gör'art.
nu.

!förresten kan jag inte sluta streama cougar town, det är typ underbart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0