(publicerat inlägg cirkus 3 timmar efter jag skrivit det))))))

respons 0 gillar jag.
ni e lite trista. hehhhhhhhhhhhhh.

"incestfesten" me klassen igår blev faktiskt fett rolig och lyckad, hahaha. det va kul. vägen hem var mindre kul, iallafall den senare halvan. hahah. ajajajja. idaggg handlade jag julklappar med anna i forum i cirkus 5 timmar. dt va galet jobbigt, men gos. asså ååååååh mums. det är lov. galet fan. imorn åker jag till landet. om det inte blir snökaos. då får vi åka dit på julafton istället :(((((((((((?=dOAFKDC. cepe.
men ah. jag hade för mig att jag hade något att berätta men kan icke komma på vareva. ajajjjjjjjjjjjj.
nu ska jag slå in juleeklapparrrr.
MOBILUSKBILDERUPPDATERING:

om man känner för lite sommar ere bara å kila in på ican på vi kungsi så blir man gla.


såg ett gull-oranget-cp.gosi.


var i gamla stan och såg en svävande katt. eller mer eller mindre fastklistrad iallafall.


närbild.


GOS.


en liten bebis.

Postat av: Anonym

jag är söt. det va katten med. hihi.



du är ganska söt du också

2010-12-27 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0