streisand

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjhoppuii!
jag e fett gla. först vart jag jättetrött när jag kom hem. eller egentligen efter jag övat piano en stund någon timme efter jag kommit hem. jag somnade PÅRIKTIG vid pianot. tillslut jag satt med armbågen mot pianot och spelade massa toner med den andra handen, och plötsligt så sjönk huvudet & kroppen ihop och allting hoppade till i reflex att inte ramla. och så höll det på en stund. tills jag var tvungen att åka. pianot va chilli. det har börjat bli rätt chill. jag orkar nästan(!) inte riktigt bry mig så mycket längre. skönt!
egentligen skulle jag pluggat nu.. men jag får se, kanske gör det sen. ska kolla på ett avsnitt desperate nu. MUMMMMMAA. åh. även fast jag VERKLIGENVERKLIGEN kommer DÖ nästa vecka. för ah. det kommer jag. så e jag jeteeeglaaa. och julklappar hinner jag typ aldrig köpa. men DET LÖSER SIG. wieieieiei.
och idag slutade jag liksom typ 20 över ETT. för att vi inte hade geografi. mumma! sen traskade jag runt i staden med jesss och hon köpte julklapp till sin broder. sen åkte jag hem någongång och jag blev galen för bussen var 25 minuter sen. och innan det missade jag precisPRECIS tååget.
men ah. nu e jag glad somsagt.

annars så saknar jag gotland. och sommaren. och värmen. och att vara hyffsat brun.
men jag överlever.
purrrri

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0