reach for the stars

jeh.
nu har jag varit hemma från skolan 3 dagar. det är rekord! har högst varit hemma två dagar förut.
då vet ni det.
förövrigt känns det som att min klass hatar mig. det tycker jag e taskigt. för i min klass är alla sjuka var och varannan dag, typ hela tiden. dethär är typ andra gången i världshistorien jag är hemma när jag är sjuk. annars brukar jag vandra runt i skolan och sprida mitt virus!
idag har jag iallafall kollat på A Knight's Tale, mmmmmmmmmmmm va bra den va. heathan. åh. gosfilm.
efter det blev jag glad.
nu e jag lite ledsen. det svider under min näsa. och min hals e död.
men sånt e trist o höra om.
idag har jag också tittat på fåglarna utanför mitt fönster. dom e fina. fast en aning frusna.
jag ska inte gå på kören idag. blöäasd. daniel blev nog lite sur när jag smsade honom det, för vi har tydligen "uppställning" och grejer idag. herligt! men jag är död.
nu ska jag plugga lite. mest för att det är så fruktansvärt kul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0