pc?

hej världens alla cpn ((((:
ibland är hela världen ett cp.
är det inte härligt att prata i cp-termer? det tycker jag. jag älskar ordet cp.
jag önskar att man kunde säga det utan att halva världen tog illa upp. för ordet cp är bara så gos.
jag vill verkligen inte håna sjukdomen cp liksom.
okej. enough serious talk.
mmMMUMS. jag älskar "okej." eller nä, jag gillaren bara förresten.
idag hatade jag några fler onsalatanter. men det va okej. jag stirrade på dom tills dom blev rädda så jag kände mig nöjd. hahahhahahah ååååh. nu kom jag o tänka på en fantastisk händelse häromdagen med min bror. hahahahha. det var bland det roligaste.
okej. okeJ. ihihihi
facebook e lite trögt. inte internetspeaking. bara allmänt liksom. det e inte så fruktansvärt kul längre. trist detdär.
förresten, alla rådjuren är GALNA. dom invaderar våran/mormors gräsmatta hela dagarna. idag kom dom i trupp. TRE stycken samlad! en åt, en spejade och en sniffade runt. och när jag gick ut genom dörren ba stirrade dom på mig. sen började jag skratta och då hoppsa dom iväg.
åhnej. nu blev det ett såntdär segt, halvlångt, HELT ointressant inlägg som halva världen hatar. hahahah. mummsi!

idag såg jag på The Beach. cPPPP film. men i början var den gos! sen lite cp. men ändå gos totalt liksom. leooooooo är mUma.
nu ska jag skriva i min nya almanacka <35780+09877576q3
purri

(förresten e nya DESIGNEN som man säger på bloggspråk (och nej jag kan inte sluta håna mig själv efter jag säger nånting töntigt bloggigt, jag får panik om jag iNTE nämner nåt, vill bara vara tydlig med att jag är medveten över att jag är en (o)SERIOUS bloggArne. oj nu blir jag GALENENENNE. hahahahhaha) ah den e iallafall lite lame och så, men jag gjorde den på paint igår för jag tänkte att den andra inte var så vintrig..) NU VET NI.purr

Postat av: Anonym

CP ÄGER ALLT PÅ JORDEN

2011-01-01 @ 21:17:27
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0