in nomine

heuuuuuuuuuuu. det skulle stått ett y men nu vart det ett u. flera stycken faktiskt.
idag repade vi från nio till halv tolv i le aula i skolan. det var chillllllllll. jag blev typ taggad, och gla! för vi repade med wedar, och han är bäst. sen hade vi lunch o jag o tjorven åt på tacobar min tredje kärlek i livet!
sen KOM VI I TIDDDDDDDDDDDDDDDDDD!! till repet i jakobs kyrkannnn. helt otroligt bra. där vare lite tråkigt. för vi hade bengt. fast han va NÄSTAN lite gullig. jag ska försöka att tona ner mitt hat mot honom. FÖRSÖKA. repet var iallafall uthärdligt, men det var inte direkt jobbigt att sluta! sen åkte jag buss me tjorven, fall, egg o mark. dom puttade ut mig på fel station och försöka dra med mig, men jag ville inte följa med. bussen åkte ifrån mig, och en tant inne på bussen var sur och galen när jag råkade ramla in i henne. så jag tog nästa buss, som kom precis efter. och åkte hem. o baka en kaka. och hade pianolektion med min syrra. hahahhah. sen fick hon helt plötsligt migrän och då satte jag mig själv vid teven, för att några minuter senare inse att jag snart skulle åka till kören. dit jag for. och där vare gosigos. fast daniel va galen. pms&bitch typ. fast lite snel också.
kören va gos somsagt. alla var lite galna och cp. adam o alex stängde in mig i ett rum. och jag fick inte komma ut. sen gjorde jag det iallafall. jeggan var lucia. anna & froste sjöng stilla natt. offan var en galen råtta. ellekari satt på golve. ah det var perfa!
nu ska jag duscha och sen dö.
det känns underbart att jag inte pluggat på  typ en vecka. jag vill verkligen dö lite.
jag kommer dö lite. ojojojojj.
purriii



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0